آموزش عیب یابی و تعمیر خودرو

تعمرات ECU -BSI-کیلومتر و فروش دستگاه دیاگ

آموزش عیب یابی و تعمیر خودرو

تعمرات ECU -BSI-کیلومتر و فروش دستگاه دیاگ

تفاوت سیستم انژکتور نسبت به کابراتور


1- توضیح سوخت به اندازه لازم به کلیه سلندرها
به علت اینکه در سیستم کابراتور در وسط مانیفولد هوای وردی قرار داشت بنابر این سوخت به صورت یکسان به سیلندرها نمیرسید ولی در سیستم انژکتور این سوخت به صورت یکسان می رسد
2- خام سوزی کمتر در سیستم انژکتوری
گازهای خروجی NOX-HC-C0 به حداقل رسیده
3-راندمان حجمی موتور زیاد شده
در سیستم کاربراتور گلوگاه ونتوری باعث میشد که هوا به خوبی وارد کابراتور نشود
4-ارتفاع کوتاه تر موتور
به عات حذف کاربراتور ارتفاع کوتاه تر شده
5- نیاز به سیستم کنترول حرارت مانیفولد نمی باشد
در سیستم کاربراتور به علت ورود هوای سرد سوخت وردی به داخل سیلندر در داخل مانیفولد به خوبی با هوا ترکیب نمی شد و به صورت بخار به داخل منیفولد می چسبید و باعث بد روشن شدن می شد
6-قدرت شتاب گیری خودرو های انژکتوری نسبت به کاربراتور
در سیستم انژکتور سوخت همیشه پشت سوپاپ وردی فراهم است و اوانس به موقع و دقیق باعث بالا رفتن شتاب می شود
7-مصرف کمتر و بهینه سوخت
در سیستم انژکتور به علت اندازه گیری دقیق و مداوم کلیه شرایط محیطی و قطع سوخت در حلت خود گردانی موتور و یا در حالت شتابگیری به صورت چشم گیری کاهش پیدا کرده
8-عمر بیشتر موتور
تنظیم دقیق اوانس جرقه زنی و تنظیم موتور به صورت مداوم موجب عمر بیشتر قطعات شده
9-قابلیت استارت بهتر در هوای سرد
در سیستم انژکتور نسبت به کاربراتور مشگلات از قبیل روشن نشدن و استارت های کند و متعدد و فلوت را بر طرف کرد
10- فشار هوا یا دمای محیط در مقدار سوخت موثر نمی باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد